Tiedote HögforsGST Oy:n toimista COVID-19-epidemian aikana

HögforsGST Oy on ryhtynyt toimenpiteisiin taatakseen henkilöstön turvallisuuden ja suojatakseen toiminnan sujuvan jatkumisen koronavirusepidemian aikana.

Olemme viimeisen puolentoista viikon aikana suojanneet tuotantoamme mm. siirtämällä tapaamiset tehdasympäristöstä etätapaamisiksi tai siirtämällä ne myöhempään aikaan. Toimihenkilöt ovat siirtyneet ensisijaisesti etätyöhön. Lisäksi olemme pyrkineet varmistamaan korkean toimitusvarmuuden ja perustaneet erityisen varautumisryhmän vastaamaan epidemian aikaisista toimenpiteistä yrityksessämme. Myös hygieniatoimenpiteitä on tehostettu.

Yhteistyössä henkilöstömme kanssa pyrimme varautumaan mahdollisiin muutoksiin ja reagoimaan nopeasti tarvittaessa. Toistaiseksi toimitukset jatkuvat normaalisti. Tiedotamme mahdollisista muutoksista tarvittaessa.

Kaukolämpöala palvelee myös poikkeusoloissa

Kaukolämpöyhtiöt ovat varautuneet sähkön ja lämmön toimittamiseen hyvin myös poikkeusoloissa: sähkön, lämmön ja jäähdytyksen tuotanto jatkuu ympäri Suomea normaalisti.

Pyrimme kaikin mahdollisin keinoin säilyttämään yrityksemme normaalin toimintakyvyn sekä tukemaan asiakkaita ja yhteistyökumppaneitamme katkeamattoman lämmönjakelun turvaamiseksi, jotta muun yhteiskunnan resurssit voidaan keskittää sinne, missä niitä tällä hetkellä tarvitaan. Meillä on varastossamme laajat valikoimat kaukolämpölaitteiden kriittisiä komponentteja ja pystymme palvelemaan laiterikon sattuessa tarvittaessa nopeilla varaosatoimituksilla.

”Tilanne on poikkeuksellinen ja vakava, jossa koko yhteiskunnan kriisinsietokyky joutuu testiin. Tulevaisuus on arvaamaton, mutta hetken haparoinnin jälkeen nousemme varmasti taas jaloillemme. Yhteisvoimin tästä selvitään” päättää HögforsGST:n toimitusjohtaja Antti Hartman.